Το εαρινό "ταξήμετρο" καλωσορίζει την άνοιξη.
+30 697 2209364, +30 210 8169522, +30 210 8169597 Πεύκων 13 Πλ. Βαρυμπόμπης και Ευκαλύπτων 16, 13677
________________________________
Blog
Αξιοπερίεργα
(γεωγραφικά και άλλα)
________________________________
________________________________
Επισκεφτείτε τα
Μοντεσσοριανά Σχολεία
______________________
Επισκεφτείτε την
Παιδαγωγική Πρωτοπορία
___________________________
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
Κάντε κλικ εδώ
για να δείτε διευθύνσεις Site
με όλες τις απαραίτητες
πληροφορίες για τις εργασίες σας.
_______________________________
Όλοι οι οδηγοί
των αρχαιολογικών
μουσείων της Ελλάδας
για ηλεκτρονικό ξεφύλλισμα
_______________________________
Εάν δεν έχετε βρει κάποια
από τα βιβλία του Οργανισμού
Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων,
μπορείτε να επισκεφθείτε
την ιστοσελίδα του Υπουργείου
http://digitalschool.minedu.gov.gr
_______________________________
Το εαρινό "ταξήμετρο" καλωσορίζει την άνοιξη.
Οι μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού ολοκλήρωσαν σχέδιο εργασίας-project με θέμα «Όψεις της καθημερινής ζωής των Ελλήνων, 18ος-19ος αιώνας».
Οι πρωταθλήτες Αττικής 2015 που αποτελούν την ομάδα σκάκι του σχολείου μας προετοιμάζονται...
Σήμερα 31/03/2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η πρώτη φάση του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής Δημοτικού 2015.
Το Σάββατο 21/03/2015 διεξήχθη στο σχολείο μας ο μαθηματικός διαγωνισμός "Καγκουρό".
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ – PROJECT « ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ –ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ »
Οι μαθητές του Στ’1 πραγματοποίησαν σχέδιο έρευνας με θέμα « ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ- ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ».
Oι μαθητές της ΣΤ Δημοτικού παρακολούθησαν την παράσταση «Τομ Σόγιερ» του Μαρκ Τουέιν στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος".
Κάθε χρόνο τις πρώτες μέρες της Άνοιξης, αρχές Μαρτίου, τα παιδιά του σχολείου περιέρχονται τις τάξεις και τραγουδούν τα κάλαντα της Άνοιξης.
Το σχολείο μας συμμετείχε φέτος για δεύτερη χρονιά στο πρόγραμμα προσομοίωσης του Μοντέλου των Ηνωμένων Εθνών που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο από 6 έως 8 Μαρτίου 2015.
Στο πλαίσιο του σχεδίου εργασίας με θέμα "ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ", οι μαθητές της Ε΄ τάξης συνέλεξαν πληροφορίες και έφτιαξαν κολάζ σχετικά με την πανίδα και τη χλωρίδα του Αμαζονίου αλλά και σχετικά με την οικολογική καταστροφή που υφίσταται.